#121056: "Scorch and Aeris combination"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Turn #144
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Turn #144
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Turn #144
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Turn #144
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
-
• Prosím popíš viditeľný problém. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Aký prehliadač používaš?
Firefox 124.0.2
História hlásenia
Screenshot: imgur.com/a/A9yxxwK
I assume the intended wording is that SCORCH is the card doing the effect. The English card text is unclear. When it says "and activate it" it means activate it as Scorch. This is consistent with how Genie Exalted copies a sand timer effect like Recover and recovers itself and not the other card.
Has Eric Hong changed his mind on any of the rules interactions posted in the forums? Are there any cards that have received new rules text in newer editions or more clear rules in newer languages or languages other than English? Just curious
"Eric Hong
South Korea flag
Designer
@m21204
Jan 5, 2024
If Scorch copies Aeris, recover a card other than Scorch. The card can be Aeris."
Recent game with same occurance: boardgamearena.com/table?table=698552645
Scorch onto Aeris should be able to recover Aeris and not be able to recover Aeris.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
