#123866: "Game allowed the last dice to be played on flaps, despite the compulsory axis not containing a die."
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Yes, Move 21.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Yes, Move 21.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Yes, Move 21.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Yes, Move 21.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
-
• Prosím popíš viditeľný problém. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v124
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
