#128949: "Boats purchased by the last worker before scoring did not count in the scoring"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Move #56
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Move #56
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Move #56
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Move #56
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Move #56
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Move #56
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v125
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
