#137670: "Card 8 Activate with just 1 card in the discard pile"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v128
História hlásenia
Move 68 :19:39:16
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°5
Culiox joue un autre tour
Move 69 :19:39:32
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°8
Culiox met fin à la manche
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
