#143599: "Sweden map - Government Rural Line card did not award Ostersund Local Campaign"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Move 701
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Move 701
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Move 701
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Move 701
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Prosím popíš viditeľný problém. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
História hlásenia
The game will probably award you the points on your next delivery.
But you should have gotten the points on the use of the card.
I will have a closer look tomorrow.
The card currently only scores when you make a delivery from Ostersund,
I have created a fix so that future games will test Ostersund becoming empty for the Local Campaign when you use the Government Rural Policy.
I award you a virtual 3 points.
The fix will go up with the next release.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
