#144787: "Impossible de reculer mon dé -- Impossible to move my die back despite having a sufficient number of"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v130
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
