#147374: "Leader Card Privilege not Honored"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Placing a die
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Placing a die
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Placing a die
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Placing a die
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
It acted like the power didn’t exist (I.e., requiring purple workers to increase the die instead of taking it at its increased value).
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Placing a die
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Placing a die
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.1
História hlásenia
Picture 3 shows the leader I was using and the fact that I could select the white die at a 7.
Picture 4 shows the Harvest action that was acting like a 5.
The other pics were another bug that my husband posted (Aaron5309).
Incidentally, ‘Malus’ is misspelled. It should be ‘Malice’ in English.
Thanks for the game and all of your work on the bugs.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
