#163684: ""let the French fight", blocks also British Indian units"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v134
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
