#164527: "Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two."
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Nothing that I know of.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Nothing that I know of.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Nothing that I know of.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Nothing that I know of.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Nothing. The card wasn't highlighted and the card on my hand neither.
It kind of sucks to lose karma because of this - I went over the time limit trying to figure this out :(
Would be great if you could fix that! • Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Nothing that I know of.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Nothing that I know of.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
História hlásenia
Screengrab: imgur.com/a/bvqDVAT
Happened only once.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
