#165816: "Reaction victoire avec objet magique"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Aký prehliadač používaš?
opera
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Aký prehliadač používaš?
opera
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Aký prehliadač používaš?
opera
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Aký prehliadač používaš?
opera
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Aký prehliadač používaš?
opera
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
opera
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Aký prehliadač používaš?
opera
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Aký prehliadač používaš?
opera
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Aký prehliadač používaš?
opera
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Aký prehliadač používaš?
opera
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
