#174728: "Final turn after end game trigger"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
415 to 420
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
415 to 420
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
415 to 420
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
415 to 420
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
415 to 420
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
415 to 420
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
If the game end was triggered by a 3er player marker and according to the first player maker, the players are going to have a final amount of turns.
- If a player is later in the turn order, before the 1st player marker, that player is going to have 2 actions
- If a player is earlier, that player will perform just 1 action • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
História hlásenia
Please note that on the table you linked you were the last player in turn order. You can check it by the first player marker displayed on the player panel of the first player (in this situation the player after you, meaning that they are the first player and therefore you are the last). BGA always make your player panel the first one on the list, but this doesn't mean that you are the first player in order as well.
You correctly had to turns at the end of the game, beacuse the player who finished their 3rd Cóatl first was the 3rd player in turn order.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
