#176741: "Castor and Pollux vs Limus: could only perform the “move both”- alternative turn"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Don’t know.
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Don’t know.
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Don’t know.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Don’t know.
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
-
• Prosím popíš viditeľný problém. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Aký prehliadač používaš?
Safari v18.5
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
