#189107: "Player drew agenda card from discard that they played this turn"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back)
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn."
Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
