#19963: "La carte usurpée par Raven l'usurpateur devient Entraveur d'Argos après pose d'un jeton Verrou"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
História hlásenia
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
When Raven is summoned and copies the effect of a magic object, it definitely acquires the effects of that other card (so, its text, and according to me its title as an alias, necessary for the autoreferent effects to be copied).
A Lock token does not remove the copied card from Raven, but makes all effects of the card on which it is located inoperative. Therefore, the link between Raven and the copied card still exists, and how this link is highlighted by the interface must be preserved. Note that if the copied card leaves the game, Raven is no longer sacrificed since this Raven effect has become inoperative. This is still a special case linked to the conjunction of the effects of the 3 cards concerned.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
