#24722: "All adventures that landed on a tunnel went through"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
a few moves before move 123
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
a few moves before move 123
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
a few moves before move 123
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
a few moves before move 123
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
a few moves before move 123
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
a few moves before move 123
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v85
História hlásenia
Example: Jan (Green) has 4 active adventurers, and advances all of them by 2 tiles. The 3 adventurers
coming from the same space go ahead another 3 tiles immediately due to the Osiris tile. Now, he can
decide to advance his single adventurer through the tunnel or to take the treasure tile. He takes the
treasure tile.
Thanks for the report
It occurred in arena game #160740445. At turn #107, red played a move 2 card. This advanced 3 adventures onto a move 1 Osiris space, which in turn moved them forward onto a tunnel space. Then all 3 automatically travelled through the tunnel to the end of the board. In turn #108, red chose one of these tunneling adventurers as the activated piece, claiming nothing since it was a tunnel tile.
The other opponent noted the illegality of this move in the chat (see page 8 of the rulebook). This significantly impacted the end result of the game.
Pictures before and after move #107 are here: imgur.com/a/6YhZ8cN.
sorry for the distrurbance
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
