#26537: "'After the Storm' promo card clarity"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v86
História hlásenia
The card allows one reroll as implemented.
You are only allowed to reroll your dice once. You only receive points for your diamonds and your gold coin, but twice the amount. You can go to skull island but you are still not allowed to reroll more than once. If you have more than 3 skulls after your reroll, you score according to the rules of skull island (but your turn still ends)
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
