#27896: "Flush didn't get scored in a crib hand"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
24
• Aký prehliadač používaš?
Edge
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
24
• Aký prehliadač používaš?
Edge
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ • Aký prehliadač používaš?
Edge
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ • Aký prehliadač používaš?
Edge
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
24
• Aký prehliadač používaš?
Edge
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
24
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Edge
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
24
• Aký prehliadač používaš?
Edge
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ • Aký prehliadač používaš?
Edge
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
24
• Aký prehliadač používaš?
Edge
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Scoring a flush:
Player shadowscratch has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♥ 3♥ 9♥ Q♥ / Q♠
Pair for 2 Q♥ Q♠ • Aký prehliadač používaš?
Edge
História hlásenia
See section 1.7
www.cribbage.org/NewSite/rules/rulebook_2020.pdf
four-card flush (only in the hand) — 4
five-card flush — 5
It states only in Hand, meaning not applicable to the crib. Using the example above Crib has 4 hearts but a Spade was cut so it is not a 5 card flush.
From your game turn 203
Player StudleyRhino has scored 2 points with their Crib:
Crib / Cut Card: A♣ 7♣ 9♣ 4♣ / K♦
15 for 2 A♣ 4♣ K♦
You have 4 clubs and one diamond so not a 5 card flush.
Another source cribbagecorner.com/flush#:~:text=A%20flush%20in%20cribbage%20is,same%20suit%2C%20you%20score%205.
However, in the crib, only a 5-card flush will count (the 4 cards in the crib and the turn-up card must all be the same suit).
I've realised what you're saying now, apologies, I'd mis-read the rule. Strange that you don't get it in the crib unless it's a 5 card flush, but hey, we have to follow the rules. Thanks for clarifying.
Cheers,
Chris
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
