#32439: "Cartwright didn't kick in even though no other official were used during the player's turm"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
História hlásenia
"Note: when collecting carriage cards, the number of city cards in the route is important, not the number of houses the player is allowed to place as a result of the route."
BUG confirmed!!!
The carriages are assigned according to the number of Town cards in the closed road. The placement of the houses does not matter and a new carriage can be attributed without any placement of houses.
The cartwright allows the player to receive the carriage of 6 towns when the road includes only 4 cards.
I agree that volker78 close it a little bit too quick. But I do not share the angry tone of your last post.
Volker78, could you please investigate further ? Thanks.
I don’t put a lot of emphasis on spot errors, even when they’re surprising. But if reports are closed almost as soon as written, there is really a problem of method.
How did the Cartwright works?
Seems that the bug isnt fixed.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
