#40834: "Discarding skips the turn of the 3rd tribe"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Yes, move 90
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes, move 90
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Yes, move 90
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Yes, move 90
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Yes, move 90
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes, move 90
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
História hlásenia
In the gameplay section of the rules, playing cards and choosing to discard aren't really described as normal/not normal.
In that case, players would have to play for the 3rd tribe even after discarding a card. If so, should the 3rd tribe be played after drawing a card? The rulebook kinda emphasizes that when you choose to play a card, you play THEN you draw, but for the discard action, it seems more like a simultaneous action
But maybe the current interaction is the intended procedure, as the rulebook heavily implies that playing cards is the normal action.
Anyway, I cound't find any clarification of this, and maybe i just didn't understand the rules for 2 players
When you discard a card, this is your only action. You DON'T play cards for the third tribe in this case. The rulebook indeed leaves room for interpretation here.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
