#47030: "Multiples retours"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
-
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
-
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
-
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
-
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
-
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
-
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v92
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
