#49091: "Jesse Jones used his ability twice at the beginning of his turn (and drew 4 cards)"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
On table 204051011, at move 260 and 261.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
On table 204051011, at move 260 and 261.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
On table 204051011, at move 260 and 261.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
On table 204051011, at move 260 and 261.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
On table 204051011, at move 260 and 261.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
On table 204051011, at move 260 and 261.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
As the title says, Jesse Jones (the Sheriff) used his ability twice and drew 4 cards instead of 2 at the beginning of his turn.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v93
História hlásenia
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
