#63238: "The Organizer"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
As a follow up suggestion, I think if it would give you nothing, there should be some warning in place to say you're about to do something with the value of 0, are you really sure?
I'm not sure if straight up stopping is the right answer, as there may be times when you want to do a naught action just to get rid of a card, idk • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v100
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
