#66334: "Brain transference during draw 2 and use em did not immediately end turn"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
#15-#18
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
#15-#18
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
#15-#18
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
#15-#18
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
#15-#18
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
#15-#18
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
História hlásenia
In all Fluxx rules and versions, these Action cards like Draw 2 and Use Em (or D3P2) are described as being a Single, Compound Action that needs to be completed before you can do anything else (next Play, or Free Rule or Keeper power). So it was also developed that you need to fully complete this Action and only then your turns ends (so any remaining Plays are just forfeited)
However, when trying to find the correct Looney Labs faq entry to support my explanation, I came across this post that contradicts my understanding of this behavior:
faq.looneylabs.com/question/967
From that faq answer it seems you are right and the turn should end immediately, discarding the remaining cards in your mini-hand.
I will need some time to check and verify the impact of this change, to make sure it doesn’t cause any other issues or unexpected bugs.
Forced turn end behavior is corrected as described in that FAQ entry.
This applies to Brain Transference, but also to Time Portal and What Do You Want
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
