#67508: ""Doppelte Hilfsaktion: Karten ziehen und ablegen""
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
s.a.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš snímku obrazovky s touto chybou (dobrý zvyk), môžeš použiť ľubovoľnú službu na zdieľanie obrázkov (napríklad snipboard.io), nahrať ho tam a odkaz sem skopírovať/vložiť. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
s.a.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
s.a.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
s.a.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš snímku obrazovky s touto chybou (dobrý zvyk), môžeš použiť ľubovoľnú službu na zdieľanie obrázkov (napríklad snipboard.io), nahrať ho tam a odkaz sem skopírovať/vložiť.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš snímku obrazovky s touto chybou (dobrý zvyk), môžeš použiť ľubovoľnú službu na zdieľanie obrázkov (napríklad snipboard.io), nahrať ho tam a odkaz sem skopírovať/vložiť. Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v103
História hlásenia
So, I will look at this for the future but think, it was nto a bug but a misused interface.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš snímku obrazovky s touto chybou (dobrý zvyk), môžeš použiť ľubovoľnú službu na zdieľanie obrázkov (napríklad snipboard.io), nahrať ho tam a odkaz sem skopírovať/vložiť.
