#69029: "Asked to discard in the middle of action and not at the end"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
move 157
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
move 157
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
move 157
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
move 157
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
move 157
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
move 157
• Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Aký prehliadač používaš?
Mozilla v5
História hlásenia
In this situation, these 2 statements contradict
-A player can't have more than 7 cards at the end of their action
- A player can temporarely go over the limit and then immediatly discard down to the limit
temporarily, to go over the limit and then immediately discard any card(s) in hand down to the limit."
The rule is about drawing a resource card, you can can go over the 7-limit to not forbid you yo draw a new resource card but immediately, you have to discard one of them.
So, there is no bug, you have to discard your card right after you draw the exceeding card.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
