#75731: "Acid attack with clown costume"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
second to the last turn of the game
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
second to the last turn of the game
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
second to the last turn of the game
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
second to the last turn of the game
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
second to the last turn of the game
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
second to the last turn of the game
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v107
História hlásenia
boardgamearena.com/bug?id=57635 and
boardgamearena.com/bug?id=53082
A player using Clown will resolve the dice twice: once when the dice show all six possible faces, and then again after resetting the dice to the player's choice. The issue is, other cards like Acid Attack and Witch, do they act on the first resolution or the second?
My view is, other cards should generally act after the second resolution. In other words, I think that if you've got five of the faces but not claw, Acid Attack should not help you to activate Clown. And I also think that Witch shouldn't be able to be used to frustrate Clown (i.e. another player shouldn't be able to use Witch after the first resolution, only after the second resolution).
Note that this is a big difference between Clown and Complete Destruction. With Clown there are two resolutions of the dice; with Complete Destruction only one.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
