#81136: "Bolt offers you the chance to End Turn when you shouldn't be able to"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Yes at move #20 you can see the option to End Turn when it shouldn't be there.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes at move #20 you can see the option to End Turn when it shouldn't be there.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Yes at move #20 you can see the option to End Turn when it shouldn't be there.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Yes at move #20 you can see the option to End Turn when it shouldn't be there.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Yes at move #20 you can see the option to End Turn when it shouldn't be there.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes at move #20 you can see the option to End Turn when it shouldn't be there.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
I set aside 4 dice using Bolt. I had no paws. Under the game's rules I should be forced to roll all 4 dice since I have no paws. However after rolling 1 die it gave me the option to "End Turn". I tried to End Turn to see what would happen and it put forth an error: "Must complete trick actions before ending turn (reference: GS2 11/02 17:44:03)"
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
História hlásenia
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
