#81193: "Flamethrower Tank close-assaulting Cave On Hill rolled only 1d"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Yes. Move 163.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes. Move 163.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Yes. Move 163.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Yes. Move 163.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Yes. Move 163.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes. Move 163.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Flamethrower Tanks are supposed to roll 2d when close-assaulting against a Cave On Hill. The game rolled only 1d.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v109
História hlásenia
Here is the standard rule for Flamethrower Tanks, pasted from a PDF of the rulebook where they were introduced: "Armor units equipped with Flame Thrower weapons move and battle like a Standard Armor unit. However, in Close Assault Combat, the Armor unit's Battle Dice reduction in difficult terrain is limited to a maximum of 1."
Screenshot from rulebook: boardgamegeek.com/image/7342738/memoir-44-league
Please see also the Summary Card in the Memoir Game Cards Database: www.daysofwonder.com/memoir44/en/content/cards_compendium/?id=troop_13
FYI, I was playing this SFTF scenario to test whether it could be used in a tournament. This scenario was used in a tournament in Memoir Online in January 2014 without any problems reported. However, last night in BGA I found several errors in my playthrough. The Flamethrower Tank and Sniper errors were clear, unambiguous bugs based on the badges used on the units.
I also found a third error, regarding the landmines, which I emailed the scenario's designer about last night before reporting, to check my facts. I will submit a bug report on that if and only if I receive confirmation from the designer.
The scenario also includes a nonstandard rule with objective medals, but because that is nonstandard, I'm not reporting it. I also found errors in two other scenarios, but am not reporting them because they could have been omissions on the part of the designers.
Does this mean that all existing scenarios containing Flamethrower thank must be found and revised? (That would be challenging if scenario creators can't be found.) Or can the rule be implemented for standard armor with the badge?
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
