#81353: "Tail Sweep Permits Changing Berserk Die"
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Yes, move #158.
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes, move #158.
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Yes, move #158.
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Yes, move #158.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Yes, move #158.
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes, move #158.
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Aký prehliadač používaš?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
História hlásenia
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
