#90946: "one player was awarded the Budget Surplus achievement, but i think another player should also have."
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
Budget Surplus: first to discard a card.
-
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Yes, i believe so: boardgamearena.com/6/raceforthegalaxy?table=383010529&replayFrom=142
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Budget Surplus: first to discard a card.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes, i believe so: boardgamearena.com/6/raceforthegalaxy?table=383010529&replayFrom=142
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Budget Surplus: first to discard a card.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
Budget Surplus: first to discard a card.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
Budget Surplus: first to discard a card.
-
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Yes, i believe so: boardgamearena.com/6/raceforthegalaxy?table=383010529&replayFrom=142
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
Budget Surplus: first to discard a card.
-
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Yes, i believe so: boardgamearena.com/6/raceforthegalaxy?table=383010529&replayFrom=142
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
Budget Surplus: first to discard a card.
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Yes, i believe so: boardgamearena.com/6/raceforthegalaxy?table=383010529&replayFrom=142
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Budget Surplus: first to discard a card.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
Budget Surplus: first to discard a card.
-
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes, i believe so: boardgamearena.com/6/raceforthegalaxy?table=383010529&replayFrom=142
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
Budget Surplus: first to discard a card.
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v114
História hlásenia
- in phase V, player AAASSS20 has an option to use a discard-for-production power with 12 cards
- after that, player AAASSS20 has 11 cards and correctly earns budget surplus
- on start of phase V, player Canales has 10 cards
- after AAASSS20's discard-for-production power is resolved, Canales' Galactic Markets power is resolved, resulting in 11 cards in hand
- Canales eventually discards down to 10
should Canales have been also awarded the budget surplus achievement?
However, you mention player AAASSS20 earning the goal during phase V. This is not possible. This goal can only be awarded at the end of the turn, after the players have discarded down to 10. Discarding cards to use powers during the turn does not qualify for this goal, only cards discarded at the end of the turn when holding over hand size.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
