#160080: "Giant Brain bought through Made in a Lab did not trigger 4th roll on the turn "
O čom je toto hlásenie?
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Čo sa stalo? Prosím vyber z nasledujúcich
Prosím skontroluj, či už existuje hlásenie na rovnakú tému
Ak je to tak, prosím HLASUJTE za toto hlásenie. Hlásenia s najviac hlasmi majú PRIORITU!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Podrobný popis
-
• Prosím skopíruj a vlož chybové hlásenie, ktoré si videl na obrazovke, ak sa nejaké vyskytlo.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Prosím vysvetli, čo si chcel/a spraviť, čo si spravil/a a čo sa stalo
Yes, card was bought on move 82
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes, card was bought on move 82
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
-
• Čo sa objavilo na obrazovke, keď si bol zablokovaný (Prázdna obrazovka? Časť herného rozhrania? Chybové hlásenie?)?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
-
• Ktorá časť pravidiel nebola dodržaná v BGA adaptácii?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Je možné vidieť porušenie pravidiel na zázname z hry? Ak áno, aké je číslo ťahu?
Yes, card was bought on move 82
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
-
• Aký herný ťah si chcel urobiť?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Čo si skúsil aby si vyvolal túto akciu?
Yes, card was bought on move 82
-
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
-
• Kedy v priebehu hry sa problém vyskytol (aká bola prebiehajúca herná inštrukcia)?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Čo sa stalo keď si spravil túto hernú akciu (chybové hlásenie, hlásenie v stavovom pruhu, ...)?
Yes, card was bought on move 82
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
-
• Prosím popíš viditeľný problém. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
-
• Skopíruj/vlož text zobrazený v angličtine namiesto tvojho jazyka. Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Je tento text dostupný v prekladovom systéme? Ak áno, bol preložený po dlhšie ako 24 hodín?
Yes, card was bought on move 82
• Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
-
• Prosím presne a stručne vysvetli svoj podnet, aby bolo čo najjednoduchšie pochopiť, ako to myslíš.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Aký prehliadač používaš?
Google Chrome v133
História hlásenia
I see it as you getting the dice and number of rolls before you purchase the card, so these cards don't affect your number of dice and rolls.
Made in Lab is still quite a powerful card, and adding this change would make it even more powerful, too powerful for 3 energy cost.
Same type of error/bug/possibly correct implementation. Bought Natural Selection with Made in a Lab, but did not get to roll an extra die
Pridať niečo k tomuto hláseniu
- Iné ID stola / ID ťahu
- Vyriešil sa problém pomocou F5?
- Objavil sa problém viackrát? Zakaždým? Náhodne?
- Ak máš screenshot (dobrý zvyk), môžeš použiť Imgur.com na jeho nahranie a skopírovať sem odkaz na neho.
